Reklamační formulář
Podmínky vrácení zboží, časté dotazy a další.
Restee™ podmínky vrácení zboží
Pokud se u vašeho produktu vyskytl neočekávaný problém, kontaktujte prosím support@resteesport.cz a dohodněte si výměnu. Tato záruka se nevztahuje na poškození způsobená opravami, které provedl nebo se pokusil provést kdokoli jiný než autorizovaný personál Restee.
Více informací o zázuke v odkazu zde.
Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?
V případě reklamace je potřebné zboží odeslat na naší adresu společně s reklamačním formulářem, který vyplníte níže. Jakmile zboží přijmeme, zkontrolujeme stav a následně vás kontaktujeme s výsledkem. Ve většině případů odesíláme nové produkty.
Jak dlouho po návratu trvá, než dostanu své peníze zpět?
Jakmile náš tým obdrží a zkontroluje váš vrácený produkt, zahájíme vrácení peněz do 3–5 pracovních dnů. Na e-mailovou adresu spojenou s vaší objednávkou bude zasláno potvrzení e-mailem s podrobnostmi o vrácené částce. Způsob zpracování vaší refundace závisí na vaší původní platební metodě.
Úprava ceny nebo slevy
V neobvyklých případech může náš tým poskytnout finanční kompenzaci neuplatní-li zákazník právo na dodání nového zboží bez vad či na výměnu součásti zboží nebo na bezplatnou opravu zboží. Více informací v odkazu zde.
Reklamační formulář
Tento formulář vyplňte POUZE v případě, že byl produkt zakoupen na oficálních stránkach Restee